Προώθηση Ιστοσελίδας – Πώς γίνεται

Για να προωθήσεις την ιστοσελίδα της επιχείρησης σου ή ακόμη και την προσωπική σου ιστοσελίδα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να καθορίσεις ποιος είσαι, τι προσφέρεις, γιατί κάνεις ο,τι κάνεις και σε ποιο κοινό απευθύνεσαι.

Γιατί να προωθήσεις την ιστοσελίδα σου

Υπάρχουν 2 βασικοί λόγοι για να προωθήσεις την ιστοσελίδα σου. Ο πρώτος είναι για να φέρεις περισσότερο traffic σε αυτή και ο δεύτερος για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Προφανώς το traffic (κίνηση προς την ιστοσελίδα) αποτελεί προϋπόθεση για να μπορέσεις να πραγματοποιήσεις μια πώληση.

Επομένως, αυτό ακριβώς που πετυχαίνεις με την προώθηση, είναι να την φέρεις μπροστά στα μάτια των υποψήφιων καταναλωτών σου.

Πώς να τα καταφέρεις

Υπάρχουν δωρεάν αλλά και επί πληρωμή τρόποι να προωθήσεις μια ιστοσελίδα. Έχεις πλέον πάρα πολλά εργαλεία στη διάθεση σου. Αρκεί να έχεις μια σχετική οικειότητα με τη χρήση υπολογιστών. Ακόμη καλύτερα αν διαχειρίζεσαι ο ίδιος την ιστοσελίδα σου και δημιουργείς περιεχόμενο γι’ αυτή.

Ο καλύτεροι δωρεάν τρόποι προώθησης ιστοσελίδας

Πρόκειται για απλούς τρόπους που μπορεί να εφαρμόσεις άμεσα χωρίς κόστος. Το μόνο που απαιτείται είναι ο χρόνος σου.

Social Media

Αν δεν έχεις δημιουργήσει ήδη λογαριασμούς τουλάχιστον στα γνωστά social media, κάνε το άμεσα.

Facebook

Αν έχεις λογαριασμό στο facebook, δημιούργησε μια σελίδα για το website σου και πρόσθεσε τις απαραίτητες πληροφορίες και φωτογραφίες, με τρόπο που να δείχνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το όραμα και τους στόχους σου.

Σε δεύτερο χρόνο μπορείς να κοινοποιείς τα άρθρα και τις σελίδες του website σου στο κοινό που την ακολουθεί. Μπορείς ακόμη και να ανεβάζεις φωτογραφίες ή απλά posts με προσφορές, αστεία γεγονότα ή οτιδήποτε θα προκαλούσε το πραγματικό ενδιαφέρον των χρηστών.

Πώς θα βρεις κοινό;

Για αρχή προσκάλεσε τους φίλους που ξέρεις ότι θα τους ενδιέφερε το περιεχόμενο που ανεβάζεις. Μην τους κάνεις spam σε καμία περίπτωση. Φρόντισε το περιεχόμενο να είναι χρήσιμο και να ανεβάζεις κάτι κάθε περίπου 2 ημέρες.

Instagram

Αν η φωτογραφία ή τα video είναι κάτι που θα μπορούσε να μεταφέρει το μήνυμα της ιστοσελίδας ή της επιχείρησης σου, τότε ένας λογαριασμός στο instagram είναι απαραίτητος.

Η διαφορά του με το facebook είναι ότι δεν μπορεί να σε βρει κάποιος εύκολα. Πρέπει να το προσκαλέσεις ή να ανακαλύψει κάποιο post σου μέσα από δημοφιλή hashtags # που μπορεί να προσθέτεις στις δημοσιεύσεις σου.

Υπάρχουν κι άλλα social media φυσικά, που το καθένα απευθύνεται σε άλλο κοινό. Μπορείς να πάρεις να κάνεις λογαριασμούς σε Twitter, LinkedIn, Pinterest, TikTok και πάει λέγοντας.

SEO

Το SEO είναι με απλά λόγια όλες οι προσαρμογές που πρέπει να κάνεις σε μια ιστοσελίδα, για να βγαίνει στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα της Google. Φυσικά δεν είναι τόσο απλό. Χρειάζεται γνώσεις αλλά και την ικανότητα να γράφεις ποιοτικό περιεχόμενο τόσο για τους χρήστες (ανθρώπους) όσο και για τον αλγόριθμο της Google (googlebots).

Αν καταφέρεις λοιπόν να φέρεις ένα άρθρο ή σελίδα σου στην πρώτη σελίδα της Google, τότε θα έχεις αυξημένη κίνηση προς την ιστοσελίδα σου δωρεάν. Μάθε περισσότερα για το τι είναι SEO.

Διαφήμιση επί πληρωμή

Φυσικά να έχεις μια καινούργια ιστοσελίδα με νέους λογαριασμούς στα social media, δεν είναι εύκολο ούτε να βρεις νέους ακόλουθους αλλά ούτε και να βγεις άμεσα στην πρώτη σελίδα της Google.

Θα πρέπει να προωθήσεις την ιστοσελίδα και τους λογαριασμούς σου με πληρωμένη διαφήμιση.

Σε κάθε πλατφόρμα social media υπάρχει τρόπος να κάνεις διαφήμιση. Το κόστος μπορεί να είναι από το ελάχιστο δυνατό π.χ. 2 ευρώ έως και χιλιάδες ευρώ.

Εσύ επιλέγεις με βάση τους στόχους σου, το κοινό που απευθύνεσαι και τη διάρκεια προσβολής της διαφήμισης σου.

Μια δεύτερη επιλογή είναι η πληρωμένη τοποθέτηση μιας σελίδας του ιστοτόπου σου στην πρώτη σελίδα της Google. Το κόστος ορίζεται με βάση την ζήτηση που έχει το keyword που θα επιλέξεις να στοχεύσεις. Πληρώνεις μόνο για κάθε click που γίνεται επάνω στη διαφήμιση.

Το κόστος του click καθορίζεται από το πόσοι στοχεύουν το ίδιο keyword. Είναι επί της ουσίας δημοπρασία. Όσο μικρότερη η ζήτηση, τόσο πιο χαμηλή η χρέωση.

Τέλος, αν θες να δεις πραγματικά αποτελέσματα στο SEO καλό είναι να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό για την προώθηση της ιστοσελίδας σου στην Google.

Αποτελεί μακροπρόθεσμη επένδυση, αλλά είναι πιο αποδοτική από όλους τους τρόπους προώθησης μαζί.

Συμπέρασμα

Ελπίζουμε να πήρες μια ιδέα για τους βασικούς τρόπους προώθησης της ιστοσελίδας σου και ταυτόχρονα της επιχείρησης σου αν έχεις. Ενώ είναι μια απλή διαδικασία, δεν σημαίνει πάντα ότι είναι και εύκολη!

Επιστροφή σε αρχική σελίδα.

Previous

Πώς κάνω αγορά online

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.